Big Relief Off My Shoulder!

10:47


Sanırım lisans yıllarımın son bulması bir yandan bana rahatlık verirken diğer yandan büyük bir sorumluluğu beraberinde getirdi. Öyle ki, her ne kadar bir şeyi tamamlamış olsam da zaman ilerledikçe bir sonraki adımın hep bir öncekinden daha zor olduğunu anlıyorum. Master, deneyim, iş vs derken omzuma bir ton yük bindi çoğu yeni mezun gibi.

Bayram tatilinde bir yere gidesim bile gelmedi. Ankara'da sevdiklerimle vakit geçirmek daha cazip geldi. Ankara demişken, burası 30 dereceleri aşmış bulunuyor, dolayısıyla tam anlamıyla yaz mevsimini yaşıyoruz. Ben de tam bu mevsimlik olduğunu düşündüğüm bir üst seçtim kendime: Omzu açık beyaz bluzum! Omzumdan bir yük de sıcaklardan azalsın istedim.

Bu arada, üstümdeki bluzu bu yaz üstümde epey bir göreceksiniz gibi. Çünkü kumaş olarak çok hafif ama oldukça şirin, hem de sadece 20 dolar! Bendeki bedeni S, ve sitede M beden bitmiş bile, o yüzden acele edin derim.
Ulaşmak isteyenler buradan satın alabilirler.

Sevgiler!





 



Pull and Bear   Sneakers

instagram: @ladyoflochaber_


gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

3 yorum

  1. havalar yvas yavas yanıyor..
    ve evet, sırasıyla bazı seyler okul. master vs. bittikçe insanın sorumlulukları artıyor..

    YanıtlaSil
  2. çok şirin bir bluz gerçekten,
    sayfana yeni merhaba diyorum,bende beklerim,
    sevgiler....

    YanıtlaSil

Popular Posts