A dreamer in Bilkent

20:15



Yine vaktimin çoğunu okulda geçirdiğim günlere geri döndüm. Elimde kitaplarla, o dersten o derse koşturduğum için çoğu zaman rahat kıyafetler seçmeye ve büyük çanta taşımaya özen gösteriyorum. O yüzden bugün ben tercihimi Büşra Arabacıoğlu Design'ın kişiye özel tasarım keçe çantalarından yana yaptım. Çantamı, Adidas Superstarlarım, Stradivarius flare jeanimle kombinlemeyi tercih ettim. 


Tabi ki, havalar güzelleşmeye başladıkça okul da çekilmez gelmeye başlayacak. Şunu söyleyebilirim ki bu havalar yazı, tatili ne kadar özlediğimi bana bir kez daha hatırlattı. Yani, hayaller tatil, hayatlar Bilkent. Ama inanıyorum en kısa zamanda Ankara dışına kaçmanın bir yolunu bulacağım. Çünkü yazar ne demiş: You are never too old to set another goal or to dream a new dream. O zaman ne yapıyoruz? Umudumuzu kesmiyoruz, booking.com'dan otellere bakmaya, tatil hayali kurmaya, gitmeye karar verince de çantalarımızı hazırlamaya devam ediyoruz. Tüm tatilseverlerin hayallerinin gerçekleşmesi dileğiyle, hoşçakalın! :)
Fotoğraflar: Hande Karasu

instagram: @ladyoflochaber_ / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts