Makyaj || Mac Taupe Ruj Muadili

11:44



Hepinize merhaba!
Bir süre yine ortalıkta yoktum ama süper bir yazıyla karşınızdayım
çünkü bugün çok sevilen MAC Taupe rujun muadilini konuşacağız. 


Öncelikle şunu söylemeliyim, Golden Rose Velvet Matte rujların
Mac rujlardan o kadar da farklı olduğunu düşünmeyin.
Paketleri ve fiyatları haricinde arada fark olmadığını siz de anlayacaksınız.
MAC rujlar 58 lirayken, GR Velvet Matte sadece 19 lira civarında.


Golden Rose VM 16 numarayı çok uzun zamandır kullanıyorum ve
kendime yakıştırdığım nadir kahvemsi nude rujlardan diyebilirim.
Ve bu güzel rengin bana başka bir ruju çağrıştırdığını biliyordum.
Evet belki elimde swatchladığım zaman aynı değillerdi ama,
Mac Taupe'u üst, Golden Rose VM'i alt dudağımda dener denemez yanılmadığımı anladım.

Golden Rose Velvet Matte 16 numara oldukça mat, pigmentli, kalıcı ve bulaşmayan bir ruj.
Mat olmalarına rağmen ben ruju sürmeden dudak nemlendiricisi bile sürmüyorum,
çantamdan çıkmayan tek ruj desem yeridir.
Mac Taupe da aynı şekilde mat, yumuşak ve kalıcı bir ruj.
O yüzden bu iki rujun birebir muadil olduğunu düşünüyorum.

Umarım beğenmişsinizdir.
Mac Taupe'u satın almak için buraya Golden Rose Velvet Matte 16 numara içinse buraya tıklayabilirsiniz.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,

sevgiler!

instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts