Yurtdışı Alışverişim || Urban Decay, Kiko, Essence, Bourjois vs

02:27


Hepinize mutlu haftasonları! Umarım güne güzel başlamışsınızdır. Bugün de benim buraya geldiğimden beri günümü güzelleştiren ufak şeylerden bahsedeceğiz: Alışveriş!

Brüksel'e geldiğimden beri gerek merak ettiğim ürünler olsun, gerek indirimle yedeklediğim ürünler olsun biraz alışveriş yaptım. Aslında Instagramda tek tek aldıkça paylaşıyorum ama topluca burada da olsun daha rahat okunsun istedim.

Gelin bu alışverişin baş mankeni ile başlayalım.



Nihayet makyaj koleksiyonuma Urban Decay Naked 2 paletini ekledim.





Renkleri tam bana göre; içinde 3 mat 7 sedefli renk bulunuyor ve hepsi hem günlük makyajda hem gece makyajında kullanılabilecek renkler. İlk izlenimim: söylendiği kadar var.
Detaylı incelemesi çok yakında burada olacak, ben de sabırsızlanıyorum.
Fiyatı 49,90 Euro.

Renklere biraz daha yakından bakmak isterseniz:




Neyse bu güzelliği geçecek olursak, buraya geldiğimden beri art arda aldığım Bioderma Sebium Global.
Akneye meğilli bir cildim olduğunu ve bu kremin iyi geldiğini önceki yazımda bahsetmiştim.
Burada bulabilirsiniz.
Fiyatı 15 euro.


Alışverişimin bir diğer güzelliği ise Maybelline'in yeni maskarası Lash Sensational.
Yazısını kısa süre önce burada yazmıştım. Tek kelimeyle bayıldım.
Fiyatı 13,99 Euro.



KIKO alışverişim az ve öz çünkü mağaza 7/24 aşırı kalabalık, kasa sırası her zaman aşırı uzun.
Bugüne kadar aldıklarım:
-Infinity göz farlarından 211 numara (6,90 Euro)
-Long Lasting kalem far 39 numara (6,90 Euro)
-Velvet Matte ruj 603 numara

Şansıma hepsini indirimden çoom uygun fiyata aldım, ve indirimsiz almayı düşünmüyorum.





Göz makyajımın son zamanlardaki yıldızı olan Essence Long Lasting Siyah göz kalemi.
Yalnız yıldızlar da kayar durmaz yerinde demişler. Çünkü başta güzel olsa bile sonradan o kadar akıyor o kadar dağılıyor ki tam bir kayan yıldız oldu kendisi benim için.
Fiyatı 1,90 falandı sanırım.



Aynı zamanda bu alışverişle artık yeni bir "kaş rutinim" var. Detaylı olarak blogda olacak.
Son zamanlarda kaşlarımda kullandığım ürün: Rimmel London Professional Eyebrow Pencil 004.
Burada da bol bol Essence'ın Kaş ve Kirpik jelini yedekliyorum.
Belli oluyodur.
Fiyatı 1,25 civarındaydı.


Bourjois'sız olmaz dedim kaptım bir Healthy Balance Fondöten. (Elimden düşmüyor, söylemedi demeyin)
Bendeki rengi 51 Light Vanilla.


Essence çok uygun fiyatlı bir marka olmasına rağmen arada güzel ürünler bulabildiğimiz için bir de krem aydınlatıcısını denemek istedim.
Benim aldığım Soo glow! aydınlatıcı.
Açık tenli arkadaşlara çok yakışacağını düşünsem de aşırı bir aydınlatıcı etki yaratmıyor gibi.
Biraz daha deneyip buraya yazacağım.


Tabi ki Essence'ın meşhur yeni fırçalarını da unutmamak lazım.
Özellikle karıştırma fırçasına bayıldım, ama elimde şu an sadece 1 tane var, ne zaman gitsem bulamıyorum.


Son olarak buraya geldiğim gibi aldığım Essie ojeler: Chocolate Cakes ve Chincilly.
Chocolate Cakes'in detaylı fotoğraflarını burada bulabilirsiniz.

Benim Brüksel'e geldiğimden beri makyaj alışverişim bu şekildeydi.
Umarım sizlere fikir verme açısından yardımcı olmuştur.
Hepsini kullanmak için sabırsızlanıyorum, tabi ki kimilerini kullandım bile.

Aslında fırsatım olursa bir giyim alışverişi de yayınlamak istiyorum.

Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere,

sevgiler!


instagram: @lady_of_lochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com
 


You Might Also Like

2 yorum

  1. Çok güzel bir alışveriş Essence in kaş tarağı ne minnoş öyleeee,diğerleri zaten efsane...Hepsini güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence'ın yeni fırçaları gerçekten çok tatlı :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil

Popular Posts