Benefit || They're Real! Kahverengi Maskara

10:51

Sonbahar yaklaştıkça, eyelinerlara elimiz daha çok gidiyor. Bu aralar benim elimin gittiği tek eyeliner Benefit'e ait They're Real! Push Up Liner'lardan kahverengi olan. Beraberinde kullanmak için aldığım maskaraysa bugünkü konumuz.

Daha öncesinde Benefit They're Real! maskaranın orjinal olanından burada bahsetmiştim. 
 Belki kirpiklerden zor temizlenmesine bir çözüm bulmuşlardır diye düşünürken,
ne kadar yanıldığımı anladım.
Bu maskara hala zor temizleniyor. Ama "Aman, zor temizlensin. Yeter ki kirpikleri tek tek ayırsın, upuzun göstersin, dökülme yapmasın." diye düşünenlerdenseniz, bu maskara tam size göre. 
Çünkü ben de böyle düşünüyorum.




Ben kahverenginin doğal duruşunu çok seviyorum. Ama 94 liraya doğal duruşu kim ne yapsın diye de düşünebilirsiniz.
Ancak eğer siyahtan biraz da olsun uzaklaşmak isterseniz, bu maskarayı deneyebilirsiniz.
Ayrıca mor, mavi ve yeşil renkleri de var.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,

Sevgiler!

Instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts